Recepte dvēselei un ķermenim: 7.diena, upeņu-apelsīnu kokteilis

Recepte dvēselei un ķermenim: 7.diena, upeņu-apelsīnu kokteilis

Man pašai personīgi šīs dienas grāmatas uzdevums šķitis viens no interesantākajiem un vērtīgākajiem. Ceru noderēs arī Tev!

Attiecību sarežģījumi, finansiāls spiediens, slikta veselība vai ķibeles darbā -negatīvu situāciju cēlonis ir ilgstošs pateicības trūkums. Ja neizjūtam pateicību par to, kas mums ir dzīvē dots, neapzināti šos labumus uztveram kā pašus par sevi saprotamus. Tas ir lielākais negatīvisma cēlonis, jo, uztverot visu kā pašsaprotamu, mēs nepateicamies, tādējādi pārtraucam maģijas plūsmu savā dzīvē.

Vai izjūti pateicību par veselību, ja tā ir laba? Vai arī parasti atceramies, cik brīnišķīgi ir sajust garšu un smaržu tieši tad, kad sāp kakls vai parādījušās pamatīgas iesnas? Vai izjūti pateicību ikreiz, kad saņem algu, vai arī samaksa Tev šķiet pašsaprotama? Vai izjūti pateicību par mīļajiem vai arī pastiprināti kontaktējies ar viņiem, tad, kad piemeklējusi kāda liksta? Vai izjūti pateicību par mašīnu brīžos, kad tā darbojas, vai arī domā par to vien tad, kad tā ir salūzusi? Vai izjūti katru dienu pateicību par to, ka esi dzīvs vai arī uztver dzīvību kā pašsaprotamu? Uztverot visu kā pašsaprotamu, mēs sākam žēloties, domāt un runāt negatīvi. Taču tieši žēlojoties tiek piesaistīts vēl vairāk negatīvais, par ko žēloties.

Pirmkārt, jāatceras, ka, lai cik grūti tas šķistu, ikvienā nelāgā situācijā, ir jāierauga kas pateicības vērts.

“Piecelsimies un būsim pateicīgi – ja šodien neesam daudz iemācījušies, tad vismaz esam  apguvuši nedaudz, un, ja neesam apguvuši pat nedaudz, vismaz neesam saslimuši, bet, ja esam saslimuši, tad neesam nomiruši, un tādēļ būsim pateicīgi.” Gautama Buda (Ap 563-483.g.p.m.ē)

Par piemēru varam ņemt šādu situāciju. Cilvēks X ir bezdarbnieks un, kaut arī pūlas, tomēr nespēj atrast darbu. Lai maģiskā veidā mainītu apstākļus, jāveic koncentrēts pateicības vingrinājums.

Lūk, daži piemēri:

  1. Esmu pateicīgs, ka šajā laika posmā man ir bijis vairāk laika, ko veltīt ģimenei.
  2. Esmu pateicīgs, ka lielāko dzīves daļu man ir bijis darbs un man ir laba darba pieredze.
  3. Esmu pateicīgs par to, ka darba vietu netrūkst un katru dienu rodas jaunas. 
  4. Esmu pateicīgs par visu, ko esmu iemācījies, pieteikdamies dažādās darba vietās un iedams uz pārrunām.
  5. Esmu pateicīgs, ka tiku pie pelnītas atpūtas.
  6. ….

Pateicības maģija ir stiprāka par jebkuru negatīvu situāciju un bezdarbnieka pateicība šī brīža stāvoklim piesaistīs citādus apstākļus un situācija atrisināsies.

Vēl viens piemērs. Dēlam ir sliktas attiecības ar tēmu. Dēlam šķiet, ka neatkarīgi no viņa rīcības, tēvs vienmēr ir neapmierināts.

  1. Esmu pateicīgs, ka manas attiecības ar citiem cilvēkiem ir labas.
  2. Esmu pateicīgs, ka viņš ir cītīgi strādājis, lai nodrošinātu man pienācīgus dzīves apstākļus.
  3. Esmu pateicīgs, ka viņš mani katru svētdienu bērnībā veda uz basketbola spēlēm.
  4. Esmu pateicīgs par to, ka attiecības ar tēvu ir iemācījušas būt līdzjūtīgam un izprast pašam savus bērnus.
  5. Esmu pateicīgs par tām reizēm, kad varu pasmieties kopā ar tēvu. Dažiem tādas iespējas nav, jo viņiem nav tēva. Tie, kuri tēvu ir zaudējuši, vairs nekad nepiedzīvos šo laimi – smieties kopā ar tēvu.
  6. ….

Atceries – pēc savām sajūtām vari noteikt, vai pateicība ir iedarbojusies. Pēc tam, kad būsi praktizējis vingrinājumu, Tevi visticamāk pārņems izjūta, ka situācija ir krietni uzlabojusies vai arī piemeklēs atvieglojums. Veidojot sarakstu, pieraugi, lai visus punktus sāktu ar ” Esmu ļoti pateicīgs par…” vai ” Esmu patiesi pateicīgs par…”.

Līdzko būsi uzrakstījis 10 punktu sarakstu, noslēdz Maģisko Izeju No Negatīvisma, uzrakstot – Paldies, paldies, paldies par lielisko risinājumu! 

Papildus- pārbaudi, vai spēj pavadīt 1 dienu, nepateikdams neko negatīvu. Tas var šķist grūti, taču pārbaudi, vai spēj! Tam ir kāds iemesls – vairums ļaužu nemaz nenojauš, cik daudz negatīva izsaka dienas laikā. Atceries, ka negatīvisms un žēlabas Tavā dzīvē ienes ar vien vairāk slikta, taču, apzinoties savu vārdu spēku, vari apklust un padomāt, vai sagaidāmais sakāmā iznākums ir vēlams vai tomēr nē.

Īsumā apraksts šeit:

 

Veselības recepte DVĒSELEI:

  1. Atkārto pirmā maģiskā vingrinājuma soļus – Uzskaiti savas dzīves Svētības. Izveido sarakstu ar 10 savas dzīves svētībām un uzraksti, kāpēc esi pateicīgs. Pārlasi un pēc katra punkta saki paldies, paldies, paldies, cenšoties izjust tik lielu pateicību, cik vien spēj.
  2. Izvēlies vienu ķibeli vai nelāgu situāciju, kuru alksti atrisināt visvairāk.
  3. Izveido sarakstu, kurā minētas 10 šīs situācijas iezīmes, par kurām esi pateicīgs.
  4. Saraksta beigās uzraksti ” Paldies, paldies, paldies par lielisko risinājumu”
  5. Šodien centies pārbaudīt, vai spēj pavadīt kaut vienu dienu, nepateikdams neko negatīvu! Tas var šķist grūti, taču pamēģini un pārbaudi, vai vari iztikt 1 dienu bez jebkādām negācijām. Brīžos, kad pieķer sevi domājam negatīvi, liec lietā maģisko glābšanās riņķi. Nekavējoties apstājies un saki – “Tomēr man jāatzīst, ka esmu ārkārtīgi pateicīgs par…”.
  6. Pirms gulētiešanas satver rokā Maģisko Akmeni un izsaki vārdu paldies, pateikdamies par vislabāko, kas ar Tevi šīs dienas laikā ir noticis.

Veselības kokteiļa recepte ĶERMENIM:

Sastāvdaļas: upenes (man vēl pilna saldētava :)) ), svaigu apelsīnu sula, medus, ūdens/augu piens (ar pienu būs daudz maigāka garša!)

Kas jādara? Blenderē kopā un lej glāzēs. Upenes un apelsīnu sula veido ļoti interesantu savstarpēju garšu, kas vienlaikus būs arī īsta C vitamīna bomba. 🙂

img_7186