Avokado ar kūpinātu lasi un olu

Avokado ar kūpinātu lasi un olu

Avokado ar kūpinātu lasi un olu ir īsta brokastu bomba, kas ar kādu grauzdētu maizīti radīs perfektu garšu un uzturvielu kombināciju. Skaidrs, ka krāsns darbināšana ir ilgāka kā vienkārši maizīšu uzsmērēšana no rīta, taču šī brokastu ideja noteikti lieliski iederēsies brīvdienu rītos, kad nav nekur jāsteidzas. Tāpat tā noteikti varētu noderēt, ja gribas palutināt ciemiņus ar interesantām brokastīm.

Šo receptes ideju biju vairākkārt redzējusi klīstam interneta tīmekļos un tad, kad pie manis nonāca brīnišķīgs auksti kūpināta laša gabals (izmantoju VICI lasi), sapratu, ka ir laiks pamēģināt šo recepti. Tā kā visas tekstūras ir diez gan maigas, tad noteikti lieliski iet klāt grauzdēta maize. Es pat teiktu, ka tā ir obligāta šajā receptē. Neatkarīgi no tā, vai glutēna vai bezglutēna maize. 🙂 Avokado ar kūpinātu lasi noteikti būs lieliska kombinācija, ja gribas uzņemt daudz veselīgās taukvielas, tāpēc no veselības viedokļa šīs brokastis būs patiešām lieliska izvēle.

Par to, cik daudz vietas atstāt olai un lasim- man personīgi avokado tekstūra ātri var sākt šķebināt, tāpēc man prasījās izņemt aptuveni ēdienkaroti mīkstuma no katras avokado pusītes ( pārpalikumu var uzsmērēt uz maizes, piemēram). Noteikti iesaku gatavot tā, lai vairāk tomēr dominētu lasis, ola un siers, ja ir vēlme to pievienot.

 

Lai garšīgi!

 

Kas nepieciešams, lai taptu avokado ar kūpinātu lasi un olu?

  1. Gatavs avokado
  2. 2 olas
  3. 2 kūpināta laša šķēles (VICI)
  4. citronpipari vai citrons un pipari
  5. Zaļumi pasniegšanai
  6. Čili pārslas

Pēc izvēles: izteiksmīgs siers

Pasniegšanai: grauzdēta maize

Kas jādara, lai taptu avokado ar kūpinātu lasi un olu?

  1. Pārgriež avokado uz pusēm (iegriež avokado no visām pusēm un turot katru pusi savā rokā, griež pretējā virzienā. Tādejādi sanāks divas vienādas, smukas pusītes)
  2. Izgrebj vēl aptuveni ēdamkaroti mīkstuma no katras puses
  3. Katrā pusītē ieklāj laša šķēli
  4. Atsevišķā traukā iesit olas. Katrā pusītē ieliek pa olas dzeltenumam + baltumu, cik daudz vietas atļauj.
  5. Pārber ar iecerētajām garšvielām un cep krāsnī 180 grādos 25-35 minūtes (atkarībā, cik gatavu olu gribas). Pēdējās 10 minūtēs var uzbērt rīvētu sieru.
  6. Pasniedz ar zaļumiem un obligāti – ar grauzdētu maizīti 🙂

Gatavs!

Citu uzkodu receptes.

avokado ar lasi un olu